måndag 2 augusti 2010

Fiske med Alex 2010-07-27

oddsen var emot oss. Fullmåne och vindstilla med svag nordan. Kan det bli sämre. huvudmålet var att jag skulle hitta mitt tappade jerkbait, men förhoppningarna var små. Det gör mig inget att jag tappar beten ibland, sånt får man helt enkelt vänja sig med när man fiskar så pass mycket som jag gör. Men betet jag tappade var en riktig "killer". Hade som sagt dragit över 50 gäddor på det, och var därför less när jag tappade det. Men saker och ting har ändrats. Jag hittade det, med lite tur klev jag rakt på det i vattnet:). Men fisket var inte med oss. Varken jag eller Alex hade kontakt under kvällen. Fisket gick grymt segt. Det var den sämsta turen "so far 2010". Vi fick dock vara med om en ganska härlig solnedgång;)
skitfiske på er;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar