fredag 25 september 2009

Här är min nya rulle. HELT underbar!

Här är min nya Jerkrulle. Lågprofil ambassadure rulle från ABU: Revo Toro 51 HS. Jag beställde Toro 61 först men tyckte att den var för stor och klumpig för jerkfiske. Jag pratade med Trumman och fick tips om att Revo Toro 51 HS är bätte anpassad för bla. jerkfiske.
Jag är nu sjukt nöjd med rullen. nu kommer jag mycket längre när jag kastar. den känns mycket stadigare än min gamla lågprofilare. Just Revo Toro 51 HS är perfekt för Jerkfiske just för att den är ganska liten samt väldigt slitstark. Utväxlingen är också mycket högre än på de andra Toro rullarna. 51HS har utväxling 6:4. Jag rekomderar denna rulle till er som jerkfiskar mycket och vill ha något som fungerar väldigt bra!;)

skitfiske på er;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar