torsdag 10 september 2009

Det är fan inte sant!

Jag märkte för cirka en vecka sen att tävlingen på fiskesnack "vem fångar den längsta gäddan innan 09-09-31" var avgjord och att jag egentligen skulle varit tvåa! Personen som vann hade lyckats dragit en mega gädda på 121cm men tvån hade en på 110cm, vilket innebar att min som jag drog 09-08-30 på 113cm hade givit mig andra platsen och en BFT predator jacket, två titan taffsar och två busterjerk:/ Jävla skit att jag inte skickade in min bild....

Jag är fortfarande irriterad, sen en vecka tillbaka. Jag trodde inte att min gädda skulle vara tillräckligt lång och att jag utan bild med måttband bredvid gäddan kunde få den att gillas. men nu efter, förstod jag att jag hade kunnat skicka in bilden eftersom att jag bland annar under release filmen av gäddan vid flera tillfällen sägar att gäddan är exakt 113cm. På bilderna ser den även mycket större ut... "Livet är inte alltid rättvist"

Här är gäddan som jag drog på Värmdö 2009-08-30, den vägde 8,16kg och var 113cm (båda bilderna):













Skitfiske på er;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar