söndag 3 maj 2009

Jobbet på Länna Jakt&Fiske i helgen (lördag) gick väldigt bra!

För cirka 5 månader sedan började jag jobba helg på Länna Jakt&Fiske. Nu när jag har börjat förstå hur allt fungerar i butiken har jag verkligen börjat trivas! Personalen och butiksägaren är väldigt trevliga och kunniga.
Till alla er som vill köpa fiskeutrustning/jaktutrustning är Jakt&Fiske i Haninge ett bra tips.
Butiken är enligt mig väldigt bra och har ett stort sortiment av varor. Inte minst har vi fått in mängder av nya fiskeprylar.

Jag blev verkligen glad när jag fick se alla de nya fiskeprylarna som vi hade fått in på Jakt&Fiske i lördags(09-04-25) förra veckan. Jag kunde inte hålla mig och var tvungen att köpa både det ena och det andra. Balnd annat Nya X-Buster som jag i fredags(09-05-01) testade - Viken gång den hade! Ett tips till alla er som fiskar med Jerkbaitutrustning.

//Skitfiske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar